Projekto apibendrinimas, refleksija.
Buvo plėtojama ekologinio sąmoningumo nuostata, tiek vaikai, tiek suaugę praktiškai dalyvavo prieskoninių žolelių bei daržovių sodinime, priežiūroje, rūpinosi užaugintų derliumi, įgijo daug naujų žinių ir patirties, formavosi aplinkosaugos įgūdžiai.
Edukacinių veiklų metu buvo skatinamas ekologinio sąmoningumo ugdymas, siekiama pakeisti požiūrį į aplinką, kad žmonės suprastų savo atsakomybę už gamtą, skatintų bendrus veiksmus ir tvarią gyvenseną. Vaikai pradėjo noriai valgyti daržoves ir gerti žolelių arbatas.
Gegužės mėnesį vyko žalių erdvių įrengimas. Lysvių, juodžemio, vaistažolių, daržovių daigų įsigijimas. Kortelių su vaistažolių pavadinimais gamyba. Birželio mėnesį vaikai stebėjo kaip auga pasodinti daigai bei sėklos. Prasidėjo žaliųjų erdvių priežiūros darbai: laistymas, ravėjimas, žemės purenimas, daigų išskirstymas.
Liepos mėnesį vaikai stebėjo kaip auga pasodinti daigai bei sėklos, lygino kaip paaugo per mėnesį. Buvo tęsiami žaliųjų erdvių priežiūros darbai: laistymas, derliaus rinkimas. Rugpjūčio mėnesį vaikai stebėjo kaip džiūsta ramunėlės, ar jos jau paruoštos naudojimui. Uostė, čiupinėjo ir smulkino. Vaikai patys gamino ramunėlių arbatą, gardino ją citrina, meta ir t.t., ragavo, degustavo, diskutavo, kuri arbata labiau patiko, kvietė draugus. Vaikai buvo supažindinami, kaip išsaugoti mėtas žiemai bei džiovinimo procesu. Gamino šviežių mėtų arbatą, gardino ją citrina t.t.
Vaikai skynė krapus, plovė juos, pjaustė juos šaldymui. Buvo siejami dobilai, renkamas vaistažolių derlius. Vaikai skynė baziliką, plovė jį, smulkino, gamino „Pesto“ padažą, ragavo ir dalinosi įspūdžiais. Taip pat buvo džiovinamas ir šalavijus. Iš užaugintų daržovių gamino salotas, vaišino draugus. Pastebėta, kad vaikai noriai valgo daržoves bei prieskonius, vyresni vaikai pasakoja apie jų naudą mūsų organizmui bei esančius juose vitaminus.
Projektas padėjo ugdyti visos „Liepsnelės“ bendruomenės ekologinį sąmoningumą. Bendruomenė suvokė gamtos svarbą ir mokėsi atsakingai elgtis su ištekliais. Buvo ugdomi praktiniai gebėjimai tokie, kaip sodininkystė, komposto gamyba ir kt. Vaikai pradėjo geriau suprasti gamtos procesus (augalų augimą). Projektas subūrė „Liepsnelės“ bendruomenė, sustiprino ryšius, įvedė žolelių arbatų gėrimo ritualą. Vaikai pradėjo geriau valgyti daržoves. Manome, kad šis projektas išugdė šias mūsų vertybes: atsakingumą, pagarbą aplinkai, solidarumą ir bendradarbiavimą. Projekto dėka buvo sukurtos naujos žaliosios erdvės, mažinamos atliekos.